30 de xaneiro de 2016

Parir III

III
Vou parir en noite de vidreira vou parir o vento polo norte baténdome no peito vou parir viúva vou parir morte vou parir a miña propia pel erguida vou parir en pé vou parir raíces vou parir aquí vou parir de labios grandes e amorosos a boca enchida de versos por partir vou parirte o mundo porque podo quero e porque me dá a gana vou parir nacendo no que creo vou parir con unllas e con dentes vou parir casildas dianas lupes padres vou parir as algas os camiños os brazos estendidos vou parirte a ti despois de min vou parir orballos resplandores cánticos carballos azucena nos camiños saúdan castiñeiros carnes vou parir de cadelas e de gatas vou parir volcáns vou parir oxitocina arrepía a nosa pel inflamada de abismo vou parir nunha noite verde vou parir porque reclamo a liberdade pro meu corpo vou parir brava forte filha da morte vou parir sen permiso e sen perdón vou parir marías

III
Voy a parir en noche de vidriera voy a parir el viento por el norte latiéndome en el pecho voy a parir viuda voy a parir muerte voy a parir mi propia piel erguida voy a parir en pie voy a parir raíces voy a parir aquí voy a parir de labios grandes y amorosos la boca llena de versos por partir voy a parirte el mundo porque puedo quiero y porque me da la gana voy a parir naciendo en lo que creo voy a parir con uñas y con dientes voy a parir casildas dianas lupes padres voy a parir las algas los caminos los brazos extendidos voy a parirte a ti después de mí voy a parir rocíos resplandores cánticos robles azucena en los caminos saludan castaños carnes voy a parir de perras y de gatas voy a parir volcanes voy a parir oxitocina eriza nuestra piel inflamada de abismo voy a parir en una noche verde voy a parir porque reclamo a liberdade pro meu corpo voy a parir brava forte filha da morte voy a parir sin permiso y sin perdón voy a parir marías

Ningún comentario:

Publicar un comentario