30 de xaneiro de 2016

A pel entre as noites

A pel entre as noites
Ás escuras decidimos o noso mellor corpo
A miña epiderme é a sequía que parece queimarte
todas as miñas células abertas
gorxa arrasada de tanta e tanta chuvia
A cama é cemiterio
de sabas sen soño
dos fantasmas que me visitan cada noite
para esfolarme a pel
entre os seus dedos tersos
Anda escondida a morte que me chucha
as costelas
Sen abrazo
Ti dormes a un millón de quilómetros luz mexido por abellas
Están rotas as mans
O sangue que se para
O corazón detén a súa carreira
Traes todo o frío
O teu estómago o abismo onde calcinan bolboretas
o seu soño herbívoro
Universos de sangue sexo seme
que duran un segundo
na miña carne tatuada
Eu xa quedo
sombra da morte
para tocar o ceo
Son día de penumbra
xeonllos feridos de cinzas

La piel entre las noches
A oscuras decidimos nuestro mejor cuerpo
Mi epidermis es la sequía que parece quemarte
todas mis células abiertas
garganta arrasada de tanta y tanta lluvia
La cama es cementerio
de sábanas sin sueño
de los fantasmas que me visitan cada noche
para desollarme la piel
entre sus dedos tersos
Anda escondida la muerte que me succiona
las costillas
Sin abrazo
Tú duermes a un millón de kilómetros luz mecido por abejas
Están rotas las manos
La sangre que se para
El corazón detiene su carrera
Traes todo el frío
Tu estómago el abismo donde calcinan mariposas
su sueño herbívoro
Universos de sangre sexo semen
que duran un segundo
en mi carne tatuada
Yo ya me quedo
sombra de la muerte
para tocar el cielo
Soy día de penumbra
rodillas heridas de cenizas

Ningún comentario:

Publicar un comentario