30 de xaneiro de 2016

Conciliar


Conciliar
Virginia Woolf falaba do cuarto propio e as 500 libras que necesitaba unha muller para escribir. Supoño que esa muller non ten fill@s. Teño cuarto, teño libras, mais non dou redactado. Non teño horario que respectar. Ningún día é igual a outro. Ás veces dormen sesta. Outras non podo perdelos de vista un segundo. Case todas escribo a unha man. Sempre hai algo que fregar, limpar, lavar. Teño redactado de madrugada, na cama, nas notas do móbil. Teño redactado a man, co computador ocupado por Dora a exploradora. O cuarto, as libras, non son senón o tempo que me debo.

Conciliar
Virginia Woolf hablaba del cuarto propio y las 500 libras que necesitaba una mujer para escribir. Supongo que esa mujer no tiene hij@s. Tengo cuarto, tengo libras, pero no consigo redactar. No tengo horario que respetar. Ningún día es igual a otro. A veces duermen siesta. Otras no puedo perderlos de vista un segundo. Casi todas escribo a una mano. Siempre hay algo que fregar, limpiar, lavar. He redactado de madrugada, en la cama, en las notas del móvil. He redactado a mano, con el computador ocupado por Dora la exploradora. El cuarto, las libras, no son sino el tiempo que me debo.

Ningún comentario:

Publicar un comentario