16 de xuño de 2015

Para cuándo la vida

un grito cojo en el cielo y ese rumor como de perro
roto
mi abismo
negro
mi caída como hijo de vaca que
soy
que fui
que seré
la arena tibia que pisan mis pezuñas
desolladas
sin palabras
sin justicia y sin piedad
me embisten indeseables
la turba fétida que me llama
fiesta
que insulta la tradición y la cultura
que me escupe
que me viola
el fuego invade mis pulmones y,
temerario,
hijo de vaca
abro los ojos ante la sangre
que me nace
que brota de mi garganta hacia mi rostro
que inunda arena plaza y capote
con el sudor de mis entrañas
sé que no estoy solo
sé que somos miles, millones que se pierden turbios
podréis convertir mi cuerpo en llamas
perdido mi aliento a cada perforación
pero no apagaréis
No
el ruido de mis voces
mis mugidos secretos de las palabras no pronunciadas
desaparezco
en el desvarío de mi propio cuerpo
cuando ya no puedo sentir más que
el dolor
me falla la respiración y apenas noto mis ojos abiertos
machacados por el pleno sol de las cinco de la tarde
solo
un hilo de vida
soy


un grito coxo no ceo e ese rumor como de can
roto
o meu abismo
negro
a miña caída como fillo de vaca que
son
que fun
que serei
a area tibia que pisan as miñas gadoupas
esfoladas
sen palabras
sen xustiza e sen piedade
bótanseme indesexables
a turba fétida que me chama
festa
que insulta a tradición e a cultura
que me cuspe
que me viola

o lume invade os meus pulmóns e,
temerario,
fillo de vaca
abro os ollos ante o sangue
que me nace
que brota da miña gorxa cara ó meu rostro
que inunda area praza e capote
coa suor das miñas entrañas
sei que non estou só
sei que somos miles, millóns que se perden turbios
poderedes converter o meu corpo en chamas
perdido o meu alento a cada perforación
pero non apagaredes
Non

o ruído das miñas voces
os meus bramidos secretos das palabras non pronunciadas
desaparezo
no desvarío do meu propio corpo
cando xa non podo sentir máis que

a dor
fállame a respiración e apenas noto os meus ollos abertos
esmagados polo pleno sol das cinco da tarde

un fío de vida
son

Ningún comentario:

Publicar un comentario